مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-22ورزشي

چند سؤال از مدیر ورزش گچساران/این کالبد بی جان را چگونه باید جان بخشید؟


تیم مدیریتی آینده شهرستان گچساران می بایست هر چه زودتر برای وضعیت پیش آمده در ورزش این شهرستان چاره ای بیاندیشند شهری که با ورزش، با هاکی، واترپلو و فوتبال همیشه روی آنتن بود و اکنون به کالبدی بی جان تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران؛ شهرستان نفت خیز گچساران بی شک یکی از قطب های ورزش جنوب کشور به شمار می رود که در صورت حمایت مسئولان این شهرستان به مانند نگینی در ورزش جنوب کشور خواهد درخشید.

کما اینکه در مقاطعی چنین بوده است و به یاد داریم هفت تا هشت تیم گچسارانی در رشته های مختلف ورزشی در لیگ های معتبر و برتر کشور هنرنمایی می کردند.

از واترپلو گرفته تا هندبال و فوتبال و ورزش های رزمی و هاکی شهر گچساران با این ظرفیت ها بهتر و بیشتر به کشور معرفی می شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ اما در سال های اخیر دیگر درخشش رشته های ورزشی گچساران را در سطوح مختلف و رده های کشوری شاهد نیستیم و این روزها شاهدیم که ورزش در گچساران کاملا افول کرده است.

فاجعه بارترین وضعیت برای ورزش گچساران این است که تیم فوتبال نفت و گاز این شهرستان نه تنها به لیگ برتر صعود نکرد بلکه اکنون در چه تدبیری برای روشن ماندن چراغ و اجاق ورزش این شهرستان انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند سؤال از مدیر ورزش گچساران/این کالبد بی جان را چگونه باید جان بخشید؟

چند سؤال از مدیر ورزش گچساران/این کالبد بی جان را چگونه باید جان بخشید؟