مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 06:202021-08-22سياسي

پای مفسد اقتصادی بزرگ به صحن مجلس باز شد


امیرقلی جعفری بروجنی، نماینده بروجن در مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: محیط پیرامونی ما و کشورهای اطراف ما بسیار ملتهب و پرتلاطم هستند رابطه و اشراف اطلاعاتی و رصد درست اطلاعاتی از وظایف وزیر است که باید داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، امیرقلی جعفری بروجنی، نماینده بروجن در مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی اطلاعات، گفت: رسالت و جایگاه وزارت اطلاعات برای همه روشن است دراین که هر فعالیتی در جغرافیای ایران صورت بگیرد شرط امنیت است.

حساسیت این وزارت اطلاعات را همه می دانند در مقام قضاوت و داوری ، باید انصاف و عدالت را در نظر بگیریم و رعایت کنیم تا بهتر تصمیم بگیریم اشراف اطلاعاتی مبارزه با تروریسم و فعالیت های مبارزاتی با ضدجاسوسی از جمله وظایف وزارت اطلاعات است.

او افزود: محیط پیرامونی ما و کشورهای اطراف ما بسیار ملتهب و پرتلاطم هستند رابطه و اشراف اطلاعاتی و رصد درست اطلاعاتی از وظایف وزیر است که باید داشته باشد.

برنامه های آقای خطیب و گذشته ایشان قابل دقت و توجه است خواهش می کنم رئوس برنامه های ایشان و نظر کیسیون مرتبط را نمایندگان دقت کنند.

مبارزه هوشمندانه با بازیگران و روندها و گلوگاههای فساد یکی از برنامه های وزارت اطلاعات است این نماینده ادامه داد: ارتقا و تجمع و تلفیق هوشمندانه ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای مفسد اقتصادی بزرگ به صحن مجلس باز شد

پای مفسد اقتصادی بزرگ به صحن مجلس باز شد