مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-22اقتصادي

دو پروژه آبخیزداری دامغان آماده افتتاح شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از افتتاح و بهره برداری از دو پروژه آبخیزداری شهرستان دامغان در روزهای آتی خبر داد و گفت: برای اجرای این دو پروژه 13 میلیارد ریال اعتبار و از محل اعتبارات ملی تامین و هزینه شد .

- ایسنا/سمنان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از افتتاح و بهره برداری از دو پروژه آبخیزداری شهرستان دامغان در روزهای آتی خبر داد و گفت: برای اجرای این دو پروژه 13 میلیارد ریال اعتبار و از محل اعتبارات ملی تامین و هزینه شد .

جعفر مرادی حقیقی در حاشیه بازدید از طرح آبخیزداری تویه رودبار در شمال شهرستان دامغان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات آبخیزداری شامل احداث بندهای سنگ و ملات در دو حوزه آگره و آستانه در شمال شهرستان دامغان 2 پروژه قابل افتتاح در ایام هفته دولت بوده که هر کدام با حجم عملیات یک هزار و 700 و یک هزار و800 متر مکعب و در سال 99 آغاز و در سال جاری به اتمام رسید .

وی افزود: مشارکت و همکاری دستگاه های اجرایی از یک سو و اطلاع رسانی و مشارکت اهالی منطقه و دست اندرکاران منطقه و دست اندرکاران محلی از سوی دیگر موجبات موفقیت این 2 پروژه را فراهم کرد که اثرات سازنده و مفید آن عاید کل منطقه خواهد بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو پروژه آبخیزداری دامغان آماده افتتاح شد

دو پروژه آبخیزداری دامغان آماده افتتاح شد