مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 06:002021-08-22اقتصادي

فعالیت کلینیک صنعت برای عارضه یابی واحدهای تولیدی خوزستان


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: فعالیت کلینیک صنعت در خوزستان و وجود مشاوران فعال در جوار صاحبان صنایع برای عارضه یابی صنایع و مشکلات واحدهای تولیدی، - یکی از اقداماتی است که در راستای حمایت و توانمندسازی واحدهای تولیدی در حال انجام است.

اخلاق محمدیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تامین زمین و ایجاد امکانات و زیرساخت های مناسب، وظیفه ذاتی و از مهم ترین اقداماتی است که توسط شرکت شهرک های صنعتی برای حضور سرمایه گذار انجام می شود.

وی با بیان اینکه سرمایه گذار باید بدون دغدغه به تولید بپردازد و ایجاد اشتغال کند، افزود: در این زمینه همه ظرفیت ها و بستر و زیرساخت های لازم برای حضور سرمایه گذار در شهرک های صنعتی استان خوزستان مهیا است و از این بابت دغدغه ای وجود ندارد و در هر جایی که سرمایه گذار بخواهد فعالیت اقتصادی و تولید داشته باشد، آماده ارائه خدمات و ایجاد شرایط هستیم.

محمدیان گفت: تولید، یک حلقه است و شهرک های صنعتی یکی از این حلقه های حمایتی برای تولید است که می تواند بسترساز رشد و توسعه اقتصادی باشد و در این راستا امیدواریم شاهد حضور سرمایه گذاران باشیم.

وی با بیان اینکه شرکت شهرک های صنعتی علاوه بر فراهم کردن زیرساخت ها، نقش حمایتی نیز دارد، تصریح کرد: فعالیت کلینیک صنعت در خوزستان و وجود مشاوران فعال د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت کلینیک صنعت برای عارضه یابی واحدهای تولیدی خوزستان

فعالیت کلینیک صنعت برای عارضه یابی واحدهای تولیدی خوزستان