مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 04:552021-08-22سياسي

شهیدان رجایی و باهنر آبروی نظام هستند/ نقش موثر بسیج کارمندان در سالم سازی ادارات


رییس سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: شهیدان رجایی و باهنر از سرمایه های اصلی انقلاب اسلامی بودند که برای همیشه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ماندگار و تبدیل به آبروی این نظام مقدس گشتند.

- سرهنگ برزو شریفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با تبریک روز عمل به فرامین مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف بوده و امسال نیز که توسط معظم له به نام سال حمایت از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده، در واقع رویکرد اصلی بسیج در ادارات و سازمان ها نیز عملی کردن همین شعار سال است.

وی افزود: این ایام یادآور خاطرات شهیدان بزرگ انقلاب اسلامی شهیدان رجایی و باهنر است که از سرمایه های اصلی انقلاب اسلامی بودند و جان خود را فدای انقلاب کرده و آبروی خودشان را با خداوند معامله کردند و خداوند نیز پاداش بزرگی به آنان عطا کرد که برای همیشه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ماندگار و تبدیل به آبروی این نظام مقدس گشتند و این عزیزان طی مسؤولیت کوتاه خود خدمات بیشمار و ارزنده ای به ملت ایران ارائه داشتند.

رییس سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: وظیفه و ماموریت اصلی بسیج کارمندان جذب کارکنان دستگاه های اجرایی به منظور تشکیل ارتش ده ها میلیونی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدان رجایی و باهنر آبروی نظام هستند/ نقش موثر بسیج کارمندان در سالم سازی ادارات

شهیدان رجایی و باهنر آبروی نظام هستند/ نقش موثر بسیج کارمندان در سالم سازی ادارات