مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-22سياسي

گزارش کمیسیون شوراها در باره وزیر پیشنهادی اطلاعات


کمیسیون شوراهای مجلس، وزیر پیشنهادی اطلاعات را مشروط به اجرای برنامه های اعلامی واجد شایستگی های لازم برای تصدی وزارت اطلاعات می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، روح الله نجابت امروز (یکشنبه 31 مرداد ماه) در جلسه علنی مجلس و در قرائت گزارش کمیسیون شوراهای مجلس درباره وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: وزیر پیشنهادی اطلاعات در کمیسیون شوراها رئوس تعهدات خود را با توجه به برنامه پیشنهادی اش اعلام کرد.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: مقابله هوشمندانه، قاطع و جدی با بنیان ها، روندها، بازیگران، گلوگاه ها و خاستگاه های شریان اصلی فساد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و.

، استفاده حداکثری از نیروهای انقلابی در ساختار اداری و اجرایی وزارتخانه با اولویت جوانان انقلابی و حزب اللهی، فعالیت و فعالسازی دیپلماسی پنهان برای تبادلات اطلاعاتی مؤثر و افزایش نفوذ و عمق استراتژیک نظام با کشورها و دولت های هم پیمان منطقه و فرامنطقه ای و حمایت از نهضت های اسلامی، حزب الله و همکاری و همراهی با نیروی قدس و افزون طلبی و نیز سبک و شیوه مدیریتی وزیر پیشنهادی را مشروط به اجرای کامل برنامه ها و تعهدات اعلامی واجد شایستگی های لازم برای تصدی وزارت اطلاعات می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش کمیسیون شوراها در باره وزیر پیشنهادی اطلاعات

گزارش کمیسیون شوراها در باره وزیر پیشنهادی اطلاعات