مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-22پزشكي

نفازولین روی بیماران کرونا چه اثری دارد؟


مدیر امور دارو و مواد تحت کنترل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مورد قطره نفازولین چشمی برای درمان کرونا توضیحاتی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی روحبخش مدیر امور دارو و مواد تحت کنترل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در روزهای اخیر در فضای مجازی قطره نفازولین به عنوان داروی کرونا معرفی شده است و متاسفانه تمایل به مصرف این دارو در بین مردم افزایش چشمگیری یافته است.

او افزود: این در حالی است که نه تنها این دارو هیچ خاصیت درمانی برای بیماری کووید 19 ندارند بلکه استفاده زیاد آن خطراتی را نیز به همراه دارد.

مدیر امور دارو و مواد تحت کنترل دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: روش های درمان کرونا طبق نکات بهداشتی و درمانی و از سوی اساتید گروه های تخصصی اعمال می شود بنابراین هر روش غیر علمی که در فضای مجازی انتشار می یابد نباید مورد توجه و یا استفاده مردم قرار گیرد، زیرا این احتمال وجود دارد که نه تنها باعث درمان بیماری نشود بلکه شرایط سخت تری را برای بیماران کرونایی ایجاد کند.

روحبخش بیان کرد: قطره نفازولین که متاسفانه به سرعت در فضای مجازی نشر پیدا کرد یک داروی ضد احتقان است و هیچ تاثیری برای درمان کرونا ندارد از همین رو سازمان غذا و دارو نیز هشدارهای لازم را در خصوص مصرف این دارو به خصوص در بیماران کرونایی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفازولین روی بیماران کرونا چه اثری دارد؟

نفازولین روی بیماران کرونا چه اثری دارد؟