مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 04:402021-08-22سياسي

بررسی سیره امام سجاد(ع) نیازمند نگاهی جامع به ابعاد شخصیتی آن حضرت است


مسئول بخش بین الملل یازدهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) با تاکید بر اینکه نباید با نگرش جزء نگر زندگی امام سجاد(ع) را بررسی کنیم، - بندرعباس -مسئول بخش بین الملل یازدهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) با تاکید بر اینکه نباید با نگرش جزء نگر زندگی امام سجاد(ع) را بررسی کنیم، گفت:بررسی سیره آن حضرت نیازمند نگاهی جامع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشیوع یابد کنگره در دانشگاه مرکزی و مهمترین پایگاه علمی این کشور با عنوان امام سجاد (ع) و نگرش حقوقی و حقوق بشری آن حضرت برگزار می شد.

این مبلغ بین المللی در ادامه گفت: بحث امروز من پیرامون کلی نگری و جزیی نگری است که نسبت به شخصیت های دینی و البته ابعاد مختلف دین و به ویژه امام سجاد (ع) وجود دارد؛ چراکه جامعه ما گاهی اوقات دچار افراط یا تفریط هایی در این عرصه می شود.

حجت الاسلام میرجلیلی تصریح کرد: آنچه که اهمیت دارد آن است که وقتی می خواهیم الگوی تربیتی معرفی کنیم یا دستور تربیتی بدهیم، باید از افتادن در ورطه کلی نگری و جزیی نگری دوری کنیم، اما سوال آن است که چگونه می توان به این نقطه رسید؟ انسان ها ذاتاً دو گروه هستند، برخی کل نگر و برخی جزء نگر و این مساله نه فقط در جامعه ایرانی بلکه در جوامع مختلف بشری وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی سیره امام سجاد(ع) نیازمند نگاهی جامع به ابعاد شخصیتی آن حضرت است

بررسی سیره امام سجاد(ع) نیازمند نگاهی جامع به ابعاد شخصیتی آن حضرت است