مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 04:302021-08-22سياسي

آیت الله فقیه ایمانی مدیریتی چند جانبه داشت


عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب استان اصفهان گفت: قدرت مشاوره آیت الله فقیه ایمانی در همه زمینه ها و داشتن مدیریت چند جانبه از ویژگی های بارز وی بود.

- حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت ها و عملکرد مرحوم سید کمال فقیه ایمانی اظهار داشت: یک مدیر ساخته شده در همه زمینه ها بودند و به لحاظ فردی نیز بر نفس اماره غلبه داشتند.

وی ادامه داد: مرحوم آیت الله سید کمال فقیه ایمانی خود را همیشه در محضر خدا می دید و با خدا معامله کرد بنابراین فردی که خود را برای خدا قرار دهد توفیق الهی و سعه صدر نصیب او می شود.

برخورداری از قدرت مشاوره مرحوم آیت الله فقیه ایمانی عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب استان اصفهان خاطر نشان کرد: قدرت مشاوره با افراد در زمینه های مختلف فنی، مهندسی، حوزوی و مسائل دیگر داشتند و به تعبیر مقام معظم رهبری در ابعاد مجاهدت فرهنگی، حضور مردمی و نشر بین المللی هویدا بود.

وی با بیان اینکه در برخی از علما تنها یک بعد از این موارد وجود دارد، گفت: علمایی هستند که فعالیت های علمی دارند اما تک بَعدی است و یا گاهی خدماتی به دور از در نظر گرفتن ابعاد مجاهدت فرهنگی انجام می دهند، در حالی که آیت الله فقیه ایمانی مدیریتی چند جانبه داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله فقیه ایمانی مدیریتی چند جانبه داشت

آیت الله فقیه ایمانی مدیریتی چند جانبه داشت