مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-22اقتصادي

سه چالش بزرگ اقتصادی دولت رییسی


یک کارشناسی مالی و اقتصادی با اشاره به سه چالش بزرگ اقتصادی دولت جدید، گفت: در حال حاضر مهمترین مسئله کشور به غیر از تحریم ها و کسری بودجه، کنترل نقدینگی است، - ایسنا/اصفهان یک کارشناسی مالی و اقتصادی با اشاره به سه چالش بزرگ اقتصادی دولت جدید، گفت: در حال حاضر مهمترین مسئله کشور به غیر از تحریم ها و کسری بودجه، کنترل نقدینگی است، چراکه اگر نقدینگی را کنترل نکنیم کشور پتانسیل درگیر شدن با ابرتورم را خواهد داشت.

سامان احمدوند در گفت وگو با ایسنا درباره شرایط اقتصادی کشور و تغییر دولت، اظهار کرد: به طور کلی امروز در فضایی تغییر دولت صورت گرفت که مردم تا حدود زیادی به چشم انداز اقتصادی کشور ناامید هستند.

وی به منشا ناامیدی مردم از فضای اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: اگرچه دولت قبلی با شعار ارتباط با دنیا و برجام کار خود را آغاز کرد اما در عمل موفق نبود، از سوی دیگر دولت آقای رییسی نیز بعد از فعالیت خود در مصاحبه های مختلف اعلام کرده که برای برداشتن تحریم ها تلاش خواهد کرد.

این تحلیلگر اقتصادی با اشاره به سه چالش پیش روی دولت فعلی تا بتواند اعتماد از دست رفته مردم را دوباره بازگرداند، گفت: دولت آقای رییسی باید به مذاکرات بازگردد تا امواج مثبت آن دوباره به اقتصاد کشور برگردد و همواره مذاکرات را برای رفع تحریم ها ادامه دهد، چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه چالش بزرگ اقتصادی دولت رییسی

سه چالش بزرگ اقتصادی دولت رییسی