مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 04:102021-08-22سياسي

طلاق عاطفی چگونه رقم می خورد؟


یک مشاور خانواده با اشاره به اینکه در ازدواج یک نسبت رسمی و یک نسبت عاطفی شکل می گیرد، گفت: طلاق عاطفی زمانی رخ می دهد که دو طرف از لحاظ احساسی نسبتی با هم ندارد و تعلق خاطر بین آنها از بین می رود.

- ایسنا/گلستان یک مشاور خانواده با اشاره به اینکه در ازدواج یک نسبت رسمی و یک نسبت عاطفی شکل می گیرد، گفت: طلاق عاطفی زمانی رخ می دهد که دو طرف از لحاظ احساسی نسبتی با هم ندارد و تعلق خاطر بین آنها از بین می رود.

دکتر عبدالله فرهنگی به ایسنا گفت: یکی از کارکردهای مهم روابط زناشویی، پیوند عاطفی زوجین است.

این کارکرد هر چه که از ازدواج می گذرد باید عمیق تر شود.

وی بیان کرد: در مواردی رفتارها و اتفاقاتی باعث می شود که پیوندهای عاطفی در زوجین گسسته و ضعیف و به عبارتی به مویی بند شود.

در این حالت شرایط به گونه ای می شود که به نظر نمی رسد مسیر زندگی به راحتی طی شود و دو طرف برای یکدیگر تبدیل به خواهر و برادر می شوند.

این مشاور خانواده افزود: در این حالت دو طرف از نظر عاطفی تمایلی به یکدیگر ندارند و از هم متنفر می شوند و بود و نبود طرف مقابل برایش مهم نیست و حتی موجب رنجشش می شود و در این حالت است که طلاق عاطفی رخ می دهد.

فرهنگی با اشاره به اینکه در طلاق عاطفی دو طرف از لحاظ احساسی نسبتی با هم ندارد، گفت: در این حالت رفتارهای ارتباطی و عاطفی زوجین ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاق عاطفی چگونه رقم می خورد؟

طلاق عاطفی چگونه رقم می خورد؟