مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 03:502021-08-22سياسي

جلب اعتماد عمومی مهمترین اولویت شهردار آینده قزوین است


یک فعال سیاسی با بیان اینکه مهمترین اولویت شهرداری قزوین جلب اعتماد عمومی است، گفت: شهردار آینده قزوین باید ذهنیت مردم را نسبت به ناکارآمدی و فساد در شهرداری تغییر دهد.

- احمد خورگامی شامگاه شنبه در گفتگوی زنده اینستاگرامی خبرگزاری مهر با اشاره به روند انتخاب شهردار قزوین اظهار کرد: در بین افرادی که به عنوان کاندیدای شهرداری انتخاب شدند تنها دو الی سه نفر شرایط انتخاب شدن به عنوان شهردار را دارا هستند که شهر و قزوین را به خوبی می شناسند و از سابقهٔ کاری و کارنامهٔ نسبتاً خوبی برخوردار هستند و این در حالی است که عده ای دیگر نه تنها قزوین را نمی شناسند بلکه برای ارائهٔ مطالب خود فقط از مشاورین استان برای تدوین برنامه ها استفاده می کنند.

این فعال حوزهٔ رسانه اذعان کرد: از سوی دیگر در بین داوطلبین گزینه های شهرداری ما با افرادی روبه رو هستیم که سوابق اجرایی و مدیریتی خوبی دارند اما سن و سالی از آن ها گذشته است درحالی که ما برای شهرداری قزوین نیازمند یک نیروی جوان، باانگیزه و پرانرژی هستیم از سوی دیگر در سوابق مدیریتی برخی از کاندیدای باسابقه شاهد زمین خواری و برخی مفاسد مدیریتی نیز بوده ایم.

وی با اشاره به انتخاب سرپرست و رویهٔ گزینش شهردار عنوان کرد: انتخاب سرپرست از مجموعهٔ کارکنان شهرداری به جهت دربرداشتن سوابق اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلب اعتماد عمومی مهمترین اولویت شهردار آینده قزوین است

جلب اعتماد عمومی مهمترین اولویت شهردار آینده قزوین است