مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-22فرهنگي

10 شهریورآخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جایزه کتاب سال زنجان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جایزه کتاب سال زنجان تا 10 شهریورماه امسال خبر داد.

- با اشاره به اینکه سومین جشنواره کتاب سال استان زنجان را پیش رو داریم، اظهار کرد: یکی از شرایط شرکت در این جشنواره که مهلت ارسال به دبیرخانه آن تا 10 شهریورماه امسال تمدید شده، دارا بودن حداقل یک اثر در یکی از محورهای فراخوان جشنواره که طی سال گذشته به چاپ رسیده، است.

وی با یادآوری اینکه سومین جشنواره جایزه کتاب سال زنجان با به همکاری این اداره کل و موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار خواهد شد، ادامه داد: یکی از نکات مهم این جشنواره، برخورداری از بخش ویژه داوری است و این بخش مختص آثاری است که در حوزه دفاع مقدس، مدافعان حرم و 3535 شهید استان زنجان به رشته تحریر درآمده و منتشر شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در خصوص اینکه چه آثاری مجاز به شرکت در سومین جشنواره جایزه کتاب سال زنجان است، عنوان کرد: این آثار شامل آثاری که برای اولین بار در سال گذشته منتشر شده، آثاری که در حوزه زنجان شناسی به چاپ رسیده و … است.

احمد خانی با یادآوری اینکه هر مولف مجاز به ارسال سه نسخه از آثار خود به این جشنواره را دارد، گفت: با توجه به امکانات فراهم شده، آثاری که در سال 1398 نیز منتشر شده است، قابلیت شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 شهریورآخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جایزه کتاب سال زنجان

10 شهریورآخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جایزه کتاب سال زنجان