مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 03:102021-08-21سياسي

اصلاح شبکه و آب رسانی در 2 روستای بخش جلگه زوزن خواف


کاهش نزولات آسمانی در پی آن تنش خشکسالی سبب شده که شرایط سختی در خصوص امر آب رسانی در کشور به وجود بیاید اما مشکلات موجود در روستاهای شهرستان مرزی خواف با اقداماتی نظیر اصلاح شبکه، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر امور آبفای شهرستان خواف گفت: کاهش نزولات آسمانی در پی آن تنش خشکسالی سبب شده که شرایط سختی در خصوص امر آب رسانی در کشور به وجود بیاید اما مشکلات موجود در روستاهای شهرستان مرزی خواف با اقداماتی نظیر اصلاح شبکه، خط انتقال و اجرای خطوط آب رسانی مرتفع شده است.

سید حسن رضاییان عنوان کرد: این بار در دو روستای بخش جلگه زوزن قاسم آباد خواف مشکل کمبود آب مرتفع شد و یک روستا در بخش سنگان خواف که چندین سال است تحت پوشش آبفا نیست و با تانکر آب رسانی می شود پیشرفت 75 درصدی داشته است.

وی ادامه داد: روستای مرزی نهور فاقد شبکه و تاسیسات آب رسانی است که با عنایت به پیگیری های صورت گرفته از طریق امور آبفا و جذب پیمانکار به زودی از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند خواهد شد.

رضاییان در خصوص اجرای این پروژه تصریح کرد: این پروژه شامل تکمیل مخزن بتنی 300 متر مکعبی روستای چاه زول، احداث سه باب ایستگاه پمپاژ با مخازن بتنی 50 متر مکعبی و همچنین احداث یک باب مخزن بتنی 100 متر مکعبی در روستای نهور و محوطه سازی و نصب دیواره های بتنی جهت حفاظت فیزیکی و محصور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح شبکه و آب رسانی در 2 روستای بخش جلگه زوزن خواف

اصلاح شبکه و آب رسانی در 2 روستای بخش جلگه زوزن خواف