مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 02:502021-08-21پزشكي

چرا گوش کسی بدهکار نیست!


این روزها حال مردم کشورم خوب نیست و نزدیک به دوسال از شیوع بیماری ویروسی بنام کرونا با انواع مختلف میگذرد با وجود توصیه های فراوانی که از سوی وزارت بهداشت گرفته تا تک تک کادر درمان مبنی بر رعایت پروتکلهای بهداشتی می دهند اما انگار گوش کسی بدهکار نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، آمار ابتلایان، فوتی هایی که علوم پزشکی استان هرروز اعلام می کند روند روبه رشد شیوع کرونای دلتا را نشان می دهد.

تختهای بیمارستانهای دولتی و وابسته به علوم پزشکی پر شده و دست به دامان بیمارستانهای خصوصی برای مداوای بیماران شده اند، کادر درمان سرم بدست بر سرکارند اما عده ای هنوز به عمق فاجعه پی نبردند و نمی دانند که اگر به گشت وگذارها و دورهمی های خود ادامه دهند هیچ تضمینی نیست که در کسری از ثانیه با مرگ رو برو نشـوند و نمیرند.

روزی نیست که خبر فوت یا ابتلای کسی به کرونا را نشنویم زکی زاده یکی از شهروندان ارومیه از اوضاع بد موجود در شهر به دلیل شیوع کرونا ابراز تاسف کرد و به ایسنا گفت: روزی نیست که از درگیری اعضایی از اقوام، دوست و آشنا به کرونا باخبر نشویم و این یک فاجعه است.

وی اظهارکرد: باوجود این هجمه از اطلاع رسانی و خبرهایی که نشان می دهد باید هرکس مراقب سلامتی خود باشد و از تجمعات خودداری کند اما کمتر کسی است که رعایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا گوش کسی بدهکار نیست!

چرا گوش کسی بدهکار نیست!