مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 02:152021-08-21سياسي

پورابراهیمی: «خطیب» وزیر موفقی برای وزارت اطلاعات است


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، وزیر پیشنهادی اطلاعات را فرد موفق برای این وزارتخانه دانست و گفت که خطیب امکان ایجاد تحولات مختلف در حوزه وزارت اطلاعات را دارد.

- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، وزیر پیشنهادی اطلاعات را فرد موفق برای این وزارتخانه دانست و گفت که خطیب امکان ایجاد تحولات مختلف در حوزه وزارت اطلاعات را دارد.

محمدرضا پورابراهیمی در گفت وگو با ایسنا، درباره وزیر پیشنهادی اطلاعات اظهار کرد: براساس سوابق و مدارک، وزیر پیشنهادی اطلاعات دارای سوابق ارزشمندی بوده، جانباز نظام مقدس اسلامی و از خانواده شهدا و از بدنه وزارت اطلاعات است معمولا هر وزارتخانه ای بر این باور بوده که اگر فردی به عنوان بدنه خود به عنوان وزیر انتخاب شود، مسلط تر و توانمندتر خواهد بود.

وی اضافه کرد: این ویژگی ها در کنار سوابق آقای خطیب در قوه قضاییه و وظایف و مجموعه مختلف اجرایی کشور و آستان قدس امام رضا (ع) و براساس برنامه ارائه شده موید این است که ایشان امکان تحولات مختلف در حوزه وزارت اطلاعات به خصوص موضوعات مرتبط با اولویت های کشور مشخصا اولویت های اقتصادی را دارد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه این کمیسیون با وزیر پیشنهادی اطلاعات اظهار کرد: در این جلسه موارد مختلفی همچون قانون حراست ها بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورابراهیمی: «خطیب» وزیر موفقی برای وزارت اطلاعات است

پورابراهیمی: «خطیب» وزیر موفقی برای وزارت اطلاعات است