مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 17:402021-08-21سياسي

رسانه ها مروج فرهنگ حسینی و گفتمان دشمن شناسی باشند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: رسانه ها باید به تاسی از حضرت زینب(س) مروج فرهنگ حسینی و گفتمان دشمن شناسی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، امشب مراسم سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله(ع) و اسارت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) توسط هیات زینبیون فعالان رسانه استان همدان با سخنرانی حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان و مدیحه سرایی مداح اهل بیت عصمت و طهارت کربلایی فرزاد پیرو در مزار شهدای گمنام بوستان مردم برگزار شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در این آیین با بیان اینکه ذکر خدا و اولیا خدا به هیچ وجه تعطیلی ندارد اظهار کرد: با وجود شیوع ویروس و از نوع علوم الهی بودند.

وی گفت: فلسفه حضور بانوان در دشت کربلا پیام رسانی این واقعه عظیم به مردم بود که حضرت زینب(س) در این زمینه پیشگام بودند و با خطبه های آتشین خود، یزدیان را رسوا کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با باین اینکه پیام رسانان کربلا با وجود شرایط سخت اسارت، با حضور خود در بین مردم به روشنگری پرداختند گفت: راهی که دشمن در آن پیش می رود را باید روشن کرد تا برای مردم مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها مروج فرهنگ حسینی و گفتمان دشمن شناسی باشند

رسانه ها مروج فرهنگ حسینی و گفتمان دشمن شناسی باشند