مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 17:352021-08-21سياسي

شیوع کرونا ضعف زیرساخت های درمانی استان بوشهر را نمایان کرد


نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شیوع کرونا ضعف زیرساخت های درمانی استان بوشهر را نمایان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو افزایش تعداد موارد بستری در استان بوشهر به خوبی ضعف ها و کمبودهای زیرساختی در حوزه درمان را نمایان کرد و نیاز است که مسئولان توجه ویژه و خاصی به این موضوع داشته باشند.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان بوشهر سهم مهمی در اقتصاد کشور دارد و به عنوان قطب اقتصادی و انرژی کشور شناخته می شود و باید سهم بیشتری از این مواهب اقتصادی داشته باشد.

وی با اشاره به نقش مهم استان بوشهر در درآمد ناخالص داخلی و ملی خاطرنشان کرد: این استان باید همسان با این ظرفیت های درآمدی، توجه ویژه ای به زیرساخت های رفاهی، درمانی، اشتغال زایی و عمرانی این استان شود.

حجت الاسلام احمدی با تاکید بر اینکه بهبود زیرساخت های درمانی استان بوشهر باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار بگیرد افزود: حل مشکلات مراکز درمانی و تأمین تجهیزات و امکانات درمانی استان بوشهر ضروری است.

وی با اشاره به نقش مهم بیمارستان کنگان در خدمات دهی به شهرستان های جنوبی استان بوشهر و صنایع مستقر در این منطقه افزود: امکانات لازم برای مراکز درمانی و بیمارستان های جنوب استان بوشهر از جمله کنگان فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونا ضعف زیرساخت های درمانی استان بوشهر را نمایان کرد

شیوع کرونا ضعف زیرساخت های درمانی استان بوشهر را نمایان کرد