مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 15:302021-08-21سياسي

توفیقات آیت الله فقیه ایمانی در امور درمانی و عام المنفعه کم نظیر بود


نمایندگان مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، انجمن اسلامی پزشکان استان اصفهان و جامعه روحانیت و ائمه جماعات اصفهان در پیام هایی جداگانه ارتحال مجاهد نستوه و فقیه والامقام، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، انجمن اسلامی پزشکان استان اصفهان در پیام هایی جداگانه ارتحال مجاهد نستوه و فقیه والامقام، آیت الله سید کمال فقیه ایمانی را تسلیت گفتند.

در پیام انجمن اسلامی پزشکان آمده  است: روسای وقت دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی در دهه هفتاد زمان ساخت و بهره برداری مراکز درمانی ضایعه غم بار و مصیبت جانکاه رحلت عالم مجاهد و فقیه پارسا آیت الله حاج آقا سید کمال فقیه ایمانی اندوهی سنگین در دل مردم متدین و ولایت مدار اصفهان نهاد.

در ادامه آورده شده است: درگذشت این عالم خیر و خیراندیش و اسوه اخلاق را محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب،حوزه ی علمیه ی اصفهان و مراجع عظام و علمای عالی مقام و مردم متدین اصفهان و به شاگردان و دوستان و ارادتمندان آن مرحوم و به طور ویژه به خاندان گرامی ایشان تسلیت عرض می کنیم.

در بخش دیگری از این پیام آورده شده است: این عالم ربانی از یاران وفادار حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بودند که در عمر با برکت خود، آثار ارزشمند و خدمات شایانی به حوزه های علمیه و در راستای ترویج و تبلیغ اسلام ناب محمدی انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفیقات آیت الله فقیه ایمانی در امور درمانی و عام المنفعه کم نظیر بود

توفیقات آیت الله فقیه ایمانی در امور درمانی و عام المنفعه کم نظیر بود