مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 14:502021-08-21فرهنگي

فیلم های شبکه ها در هفته دهم تابستان


جشنواره تابستانی فیلم های سینمایی در دهمین هفته تابستان با 22 عنوان فیلم روی آنتن شبکه های یک، دو سه، پنج، امید و کودک می رود.

- جشنواره تابستانی فیلم های سینمایی در دهمین هفته تابستان با 22 عنوان فیلم روی آنتن شبکه های یک، دو سه، پنج، امید و کودک می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن کیمیا ، شیار 143 ، تنها میان امواج ، قانون سرزمین ، قتل در سن ملو ، جنون سرعت ، پدر و پسر قهرمان ، تاریک ترین ذهن ها ، آخرین چاره ، تیر باران تبعیدی ها ، سریع و خشن 6 ، توپ شوت شیشه ، همراهم بیا ، اوکجا ، دنیای ماجراجویی ، آدم فضایی ها مشق هامو خوردن ، وقتی مارنی آنجا بود ، در جستجوی نمو ، خرگوش کیک پز ، دلفین کوچک و زبل موش قهرمان در جشنواره فیلم های سینمایی دهمین هفته تابستان از شنبه، 30 مرداد ماه تا پنجشنبه 4 شهریور ماه از شبکه های یک، دو، سه، پنج، امید و کودک روی آنتن می روند.

**** شبکه یک سیما فیلم سینمایی کیمیا به کارگردانی احمدرضا درویش ، شنبه 30 مرداد ماه ساعت 9:45 از شبکه یک سیما پخش می شود.

در این فیم خواهیم دید: در آغاز جنگ تحمیلی، همسر رضا باردار است و رضا او را به بیمارستان می رساند و خود به اسارت قوای دشمن در می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های شبکه ها در هفته دهم تابستان

فیلم های شبکه ها در هفته دهم تابستان