مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 13:452021-08-21بين الملل

مرگ 5 نظامی ترکیه در شمال سوریه


در این بیانیه آمده است که شبه نظامیان «نیروهای آزادیبخش عفرین» در 14 آگوست دو شبه نظامی سوری وابسته به ترکیه را با تک تیرانداز کشته و سه فرد دیگر را در روستای «کلجبرین» در منطقه «اعزاز» زخمی کردند.

- در این بیانیه آمده است که شبه نظامیان نیروهای آزادیبخش عفرین در 14 آگوست دو شبه نظامی سوری وابسته به ترکیه را با تک تیرانداز کشته و سه فرد دیگر را در روستای کلجبرین در منطقه اعزاز زخمی کردند.

یک گروه مسلح در شمال سوریه مدعی شد که طی یک هفته گذشته در عملیاتی پنج نظامی ارتش ترکیه و سه شبه نظامی وابسته به آنکارا کشته شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، یک گروه شبه نظامی کُرد یه نام قوات تحریر عفرین (نیروهای آزادی بخش عفرین) امروز (شنبه) مدعی کشته شدن پنج نظامی ارتش ترکیه و سه شبه نظامی وابسته به آنکارا در یک هفته گذشته شد.

به نوشته خبرگزاری هاوار، این گروه در بیانیه خود مدعی شد که در عملیات های مختلف علیه ارتش ترکیه و شبه نظامیان وابسته به این کشور از تاریخ 14 آگوست تا 19 آگوست توانسته تلفات جانی به نیروهای هدف وارد آورد.

این گروه همچنین عملیات های خود را در چارچوب دفاع از خود و مقابله با حملات ارتش ترکیه علیه ساکنان منطقه (در شمال سوریه) دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 5 نظامی ترکیه در شمال سوریه

مرگ 5 نظامی ترکیه در شمال سوریه