مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 13:252021-08-21سياسي

زارع پور به دنبال تحقق «ایران هوشمند و حکمرانی داده» است


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به برنامه های وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، برنامه ریزی برای تحقق ایران هوشمند و حکمرانی داده را از نقاط قوت برنامه های وی خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مصطفی طاهری نماینده مردم لنجان و طارم در به بعد نیز ارتباط ایشان با نخبگان و پژوهشگران کشور ادامه داشته است.

  وی افزود: بخشی از سوابق اجرایی ایشان در حوزه محتوای فضای مجازی بوده و بخشی دیگر مربوط به مدیریت های سخت افزاری و در همه این ها هم عنوان مدیر برتر را کسب کرده و هم رضایت عمومی را در حوزه های مسؤولیتش به دست آورده است.

  عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات با موضوع ایران هوشمند و حکمرانی داده تصریح کرد: ایشان به دنبال آن است که اختیارات ویژه ای را متناسب با اصل 127 قانون اساسی از رییس جمهور بگیرد تا این حکمرانی داده را در همه بخش های دولت دنبال کند.

  طاهری در توضیح این نکته گفت: در حال حاضر از 32 سامانه پایه ای که داریم همه این ها قابلیت تبادل اطلاعات ندارند، لذا بعد از تحقق حکمرانی داده امکان تبادل داده ها میان سامانه های مختلف فراهم می شود و این مسأله منجر به شفافیت، مبارزه با فساد، بسط عدالت و توسعه خدمات الکترونیک در کشور خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارع پور به دنبال تحقق «ایران هوشمند و حکمرانی داده» است

زارع پور به دنبال تحقق «ایران هوشمند و حکمرانی داده» است