مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 12:402021-08-21سياسي

کوهساری: بهتر بود برای وزارت آموزش و پرورش کسی پیشنهاد می شد که حاشیه نداشت


بهتر نبود که برای وزارت آموزش و پرورش کسی پیشنهاد می شد که در بدو ورود به آموزش و پرورش دارای حاشیه نباشد و چه تضمینی وجود دارد که در آموزش و پرورش این اتفاقات نیفتد؟ - نماینده مردم آزادشهر گفت: بهتر نبود که برای وزارت آموزش و پرورش کسی پیشنهاد می شد که در بدو ورود به آموزش و پرورش دارای حاشیه نباشد و چه تضمینی وجود دارد که در آموزش و پرورش این اتفاقات نیفتد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعلی کوهساری در جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه) و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در اخطاری اظهار کرد: اخطار من اصل 84 و 30 قانون اساسی است.

جناب آقای دکتر رییسی فرمایش کردند که در زمان انتصاب آقای باغگلی در مدارس آستان قدس نامه دادند و شب نامه پخش کردند و این موضوع بعد از آمدن ما هم صورت گرفت.

کوهساری خاطرنشان کرد: بهتر نبود که برای وزارت آموزش و پرورش کسی پیشنهاد می شد که در بدو ورود به آموزش و پرورش دارای حاشیه نباشد و چه تضمینی وجود دارد که در آموزش و پرورش این اتفاقات نیفتد؟ در این لحظه قالیباف با قطع کردن صبحت های کوهساری گفت: جنابعالی در اخطار نمی توانید وارد محتوا شوید و اخطارتان را بفرمایید.

کوهساری در ادامه تذکرش گفت: عرض کردم اصل 30 قانون اساسی آموزش و پرورش رایگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهساری: بهتر بود برای وزارت آموزش و پرورش کسی پیشنهاد می شد که حاشیه نداشت

کوهساری: بهتر بود برای وزارت آموزش و پرورش کسی پیشنهاد می شد که حاشیه نداشت