مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 11:152021-08-21پزشكي

تزریق واکسن بیماران قلبی، دیابتی و گوارشی در بیمارستان ناظران مشهد


تزریق واکسن بیماران قلبی، دیابتی و گوارشی به همراه سایر بیماران مبتلا به سرطان و روماتولوژی در بیمارستان ناظران انجام می شود.

- محبوبه مختارپور در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد از افزودن بیماران قلبی، دیابتی و گوارشی به لیست تزریق واکسیناسیون  بیماران مبتلا به سرطان در بیمارستان ناظران خبرداد و گفت: به تازگی بیماران قلبی و دیابتی و گوارشی می توانند برای تزریق واکسن به بیمارستان ناظران مراجعه کنند.

مترون بیمارستان ناظران عنوان کرد: مراجعه کنندگان می بایست قبل از تزریق حتما از پزشک متخصص مربوطه نامه تزریق واکسن را دریافت کنند و با ارائه نامه، واکسن خود را تزریق کنند.

وی اظهار کرد: بیمارانی که جهت تزریق مراجعه می کنند باید حواسشان به علائم کرونا باشد و چنانچه علائمی در خود می بینند حتماً قبل از تزریق واکسن به مسئولان مربوطه اعلام کنند، تمام امید ما این است با توجه به گسترش ویروس کرونا و افزایش روزافزون این بیماری هرچه زودتر تزریق دُز اول و دوم واکسن این بیماران تسریع شود.

مختارپور عنوان کرد: میزان واکسیناسیون در بیمارستان ناظران به 100نفر در روز می رسد و بیماران می توانند همه روزه از ساعت 8 صبح تا ساعت 13 ظهر به جز روزهای جمعه به این بیمارستان مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن بیماران قلبی، دیابتی و گوارشی در بیمارستان ناظران مشهد

تزریق واکسن بیماران قلبی، دیابتی و گوارشی در بیمارستان ناظران مشهد