مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 10:302021-08-21دانش

مهلت ثبت نام کاردانی نظام جدید و کاردانی به کارشناسی امشب پایان می یابد


مهلت ثبت نام دوره های کاردانی نظام جدید و کاردانی به کارشناسی موسسات آموزش عالی سال 1400 ، ساعت 24 امشب پایان می یابد.

- مهلت ثبت نام "کاردانی نظام جدید" و "کاردانی به کارشناسی" امشب پایان می یابد مهلت ثبت نام دوره های کاردانی نظام جدید و کاردانی به کارشناسی موسسات آموزش عالی سال 1400 ، ساعت 24 امشب پایان می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متقاضیان ثبت نام در رشته هایی که پذیرش آنها در دوره های مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی سال 1400 صرفا براساس سوابق تحصیلی معدل کل دیپلم صورت می گیرد، در صورتی که در زمان مقرر (از تاریخ سوم خرداد تا 11 تیر 1400 ) موفق به ثبت نام نشده اند، برای پذیرش در این رشته ها تا ساعت 24 امشب شنبه 30 مرداد به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

داوطلبان پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اصلاحات مربوط به آن (اطلاعیه مورخ 6 تیر 1400که از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس است)، نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش این رشته ها اقدام کنند.

همچنین امکان ثبت نام مجدد در رشته های پذیرش براساس سوابق تحصیلی معدل کل دوره کاردانی دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 نیز فراهم است و داوطلبان تا آخر وقت امروز شنبه 30 مرداد می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام کاردانی نظام جدید و کاردانی به کارشناسی امشب پایان می یابد

مهلت ثبت نام کاردانی نظام جدید و کاردانی به کارشناسی امشب پایان می یابد