مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 10:202021-08-21سياسي

وزرات بهداشت به ناخدایی خداترس امانت داده شود


بسیج جامعه پزشکی با صدور بیانیه ای، از نمایندگان مجلس شورای درخواست کرده است به وزیر پیشنهادی بهداشت رای اعتماد بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، بسیج جامعه پزشکی طی بیانیه ای از دکتر بهرام عین اللهی، وزیر پیشنهادی بهداشت دولت سیزدهم حمایت کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است: بسمه تعال السلام علی الحسین وعلی علی بن الحسین وعلی اولاد الحسین وعلی اصحاب الحسین الذین بذلو مهجهم دون الحسین ع نمایندگان انقلابی مجلس یازدهم با سلام و تحیات؛ بحمدالله با حماسه ای که در تاریخ 28 خرداد 1400 به زعامت رهبر معظم انقلاب و با همت مردم عزیز است که این بلای عظیم همه دنیا را به خود مبتلا کرده و این روزها شاهد آمارهای غیر قابل باور در این زمینه هستیم که اگر نبود رهنمودهای داهیانه رهبری معظم انقلاب؛ شاید به دلیل برخی بی کفایتی های مسوولین اجرایی و حرکات نمایشی آنها؛ امروز پیامدهای این بلیه در کشور ما بسیار شدید تر می بود.

اما مستحضرید که برای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در کابینه سیزدهم یکی از سربازان بسیجی و عالم و پاک دست امام خامنه ای مد ظله العالی پیشنهاد شده است.

این استاد دانشگاه که دارای سبقه انقلابی و مجهز به سلاح علم و تقوی است برای خشکاندن ریشه های کرونا و سایر معضلات نظام سلامت به پشتیبانی های سازنده شما نمایندگان عز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرات بهداشت به ناخدایی خداترس امانت داده شود

وزرات بهداشت به ناخدایی خداترس امانت داده شود