مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 10:152021-08-21سياسي

محمودزاده: نیازی به سیاه نمایی نیست، مردم از وضع تاسف بار معیشتی آگاه هستند


رییس فراکسیون اهل سنت مجلس در پاسخ به یکی از نمایندگان که وی را به سیاه نمایی متهم کرده بود، گفت: نیاز به سیاه نمایی نیست، همه مردم از وضعیت تاسف بار معیشتی و تورم اقتصادی جامعه آگاه هستند.

- رییس فراکسیون اهل سنت مجلس در پاسخ به یکی از نمایندگان که وی را به سیاه نمایی متهم کرده بود، گفت: نیاز به سیاه نمایی نیست، همه مردم از وضعیت تاسف بار معیشتی و تورم اقتصادی جامعه آگاه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس در اخطار میان دستور جلسه علنی امروز مجلس با استناد به ماده 75 قانون اساسی گفت: نسبت به اینکه یکی از نمایندگان من را در جریان مخالفتم با کلیات برنامه های آقای رییسی به سیاه نمایی متهم کردند، تذکر می دهم، نیاز به سیاه نمایی نیست، همه مردم از وضعیت تاسف بار معیشتی و تورم اقتصادی جامعه آگاه هستند.

وی افزود: به شما که در دولت نهم و دهم معاون رییس جمهور بودید می گویم، ما در مجلس شورای اسلامی حضور داریم و نمایندگان مطابق قوانین و آیین نامه داخلی مجلس در اظهار نظر آزاد هستند، این حق وجود ندارد که نمایندگان، مخالفین خود را به سیاه نمایی متهم کنند.

رییس فراکسیون اهل سنت مجلس بیان کرد: در مخالفت کابینه آقای رییسی اشاره کردم که وضعیت اقتصادی کشور خوب نیست، تورم، بیکاری، کودکان کار، اختلاف شدید طبقاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمودزاده: نیازی به سیاه نمایی نیست، مردم از وضع تاسف بار معیشتی آگاه هستند

محمودزاده: نیازی به سیاه نمایی نیست، مردم از وضع تاسف بار معیشتی آگاه هستند