مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-21بين الملل

انتقاد پترائوس از برنامه دولت بایدن در خروج از افغانستان


ژنرال دیوید پترائوس در مصاحبه ای خطاب به جو بایدن گفت که ترک افغانستان از سوی آمریکا نابهنگام بود زیرا القاعده همیشه قصد بازگشت دارد و نیروهای نظامی افغان با دوام نبودند .

- ژنرال دیوید پترائوس در مصاحبه ای خطاب به جو بایدن گفت که ترک افغانستان از سوی آمریکا نابهنگام بود زیرا القاعده همیشه "قصد بازگشت دارد" و نیروهای نظامی افغان "با دوام نبودند".

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ژنرال دیوید پترائوس، فرمانده سابق نیروهای آمریکایی در افغانستان در مصاحبه ای جدید نسبت به ریسکهای ظهور مجدد القاعده در افغانستان هشدار داده و از برنامه دولت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا از جنگی که او در آن خدمت کرده، انتقاد کرده و این خروج را نابهنگام دانست.

پترائوس که به تهیه استراتژی ضد شبه نظامیان (استراتژی که گمان برده می شود به آمریکا در جلب همپیمانان در عرصه میدانی و خروج نهایی از عراق کمک کرد) کمک کرده، به دفاع از برخی از تلاشهای کشورش در راستای آنچه منتقدان ملت سازی می خوانند پرداخت، هر چند که به اعتقاد او بخش عمده کاری که آمریکا انجام داد ساختن بیش از حد بود.

این مدیر سابق سازمان سیا اظهار کرد، بدون حضور مشاوران و مربیان آمریکا در عرصه میدانی، تهدیدات تروریستی ممکن است دوباره ظهور کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد پترائوس از برنامه دولت بایدن در خروج از افغانستان

انتقاد پترائوس از برنامه دولت بایدن در خروج از افغانستان