مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 08:522021-08-21اقتصادي

2500 بیکار کرمانشاهی آموزش می بینند


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از آموزش 2500 نفر از بیکاران استان برای جذب در واحدهای در حال احداث حوزه پتروشیمی و صنایع نفت و گاز استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از آموزش 2500 نفر از بیکاران استان برای جذب در واحدهای در حال احداث حوزه پتروشیمی و صنایع نفت و گاز استان خبر داد.

یاور محمدی امروز(30 مرداد) درنشست تامین نیروی کار طرح های پتروشیمی و صنایع نفت و گاز استان کرمانشاه که با حضور رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و استاندار کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به آموزش 2500 نفر از بیکاران استان برای جذب در واحدهای در حال احداث پتروشیمی و صنایع نفت و گاز استان، گفت: قرار شده آموزش این افراد در قالب تفاهمنامه ای بین وزارت نفت، سازمان فنی و حرفه ای و استانداری کرمانشاه انجام شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه ادامه داد: متقاضیان در رشته های برق صنعتی، لوله کشی صنعتی، ابزار دقیق، جوش آرگون و کُد، نصب ماشین آلات مکانیکی و صنعتی آموزش خواهند دید.

محمدی با بیان اینکه ثبت نام از متقاضیان با اولویت افراد بومی و نیز افراد دارای تخصص انجام خواهد شد، افزود: تلاش خواهد شد تا در جذب نیروها شاخص هایی مد نظر قرار گیرد تا از افراد با پشتکار بالا برای شرکت در دوره های آموزشی استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 بیکار کرمانشاهی آموزش می بینند

2500 بیکار کرمانشاهی آموزش می بینند