مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-21حوادث

خاکستر شدن 100 هکتار از عرصه تالاب هشیلان در آتش/ علت حریق فعلا مشخص نیست


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: از 450 هکتار عرصه تالاب هشیلان چیزی در حدود 100 هکتار دچار آتش سوزی شده که تاکنون به مرگ گونه های خاص و بزرگ جثه که در این تالاب زندگی می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، فریدون یاوری امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آتش سوزی اخیر تالاب هشیلان، اظهار داشت: در تاریخ 27 مردادماه سال جاری شاهد آتش سوزی در تالاب هشیلان بودیم.

وی ادامه داد: محیط بانانی در تالاب هشیلان به عنوان یکی از مناطق تحت مدیریت سازمان محیط مستقر هستند که از طریق همین محیط بانان در جریان آتش سوزی قرار گرفتیم و از همان لحظات ابتدایی اقدامات اطفای حریق از طریق نیروهای مستقر شروع شد.

آتش نشانی، مدیریت بحران استانداری، منابع طبیعی، مردم بومی، فرمانداری همه برای اطفای حریق پای کار بودند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد: با وجود خاموش شدن آتش سوزی در همان روز، مجددا روز بعد هم در ادامه همان آتش سوزی دوباره حریق شعله ور شد که بلافاصله با اعزام نیرو تا ساعت 21، خاموش شد.

وی در خصوص وسعت آتش سوزی، اضافه کرد: براساس برآورد همکاران در منطقه از 450 هکتار عرصه تالاب چیزی در حدود 100 هکتار دچار آتش سوزی شده که تاکنون به مرگ گونه های خاص و بزرگ جثه که در این تالاب زندگی می کنند، برخورد نکرده ایم؛ گونه های آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاکستر شدن 100 هکتار از عرصه تالاب هشیلان در آتش/ علت حریق فعلا مشخص نیست

خاکستر شدن 100 هکتار از عرصه تالاب هشیلان در آتش/ علت حریق فعلا مشخص نیست