مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 08:252021-08-21اقتصادي

تامین مشکل آب روستاهای سیستان در دستور کار سپاه


تامین آب مورد نیاز مصرفی یکی از مشکلات مردم در منطقه قرقری سیستان بود که برای کاهش آلام آنان، اقدام به راه اندازی مخازن مناسب و آبرسانی با تانکرهای آب سیار با ظرفیت 18 تا 30 هزار لیتر در منطقه کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار و سپاه سلمان استان امروز اغلب اقدامات برنامه ریزی شده انجام شده و برخی نیز در دست اجرا است.

این مقام مسئول افزود: بعضی از روستاهای حوزه شهرستان هیرمند و بخش قرقری با مشکل مواد اولیه غذایی مواجه بودند که در این زمینه قرارگاه قدس و سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بسته های معیشتی تهیه و در بین مردم منطقه توزیع کردند که این اقدام همچنان تداوم دارد.

وی ادامه داد: تامین آب مورد نیاز مصرفی مشکل دیگر مردم در منطقه قرقری بود که برای کاهش آلام آنان، اقدام به راه اندازی مخازن مناسب و آبرسانی با تانکرهای آب سیار با ظرفیت 18 تا 30 هزار لیتر در منطقه کردیم تا از سایر مناطقی که دارای آب شرب بهداشتی هستند به روستاهای مد نظر آب انتقال دهیم، در همین زمینه برخی از خانه های موجود روستاها با مشکل ذخیره سازی تانکر مواجه بودند که به آنها تانکر اهدا و در خانه هایشان نصب شد و اکنون نیز آبرسانی به آنها توسط تانکرهای آبرسان، ادامه داشته و وضعیت مطلوب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مشکل آب روستاهای سیستان در دستور کار سپاه

تامین مشکل آب روستاهای سیستان در دستور کار سپاه