مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 08:202021-08-21اقتصادي

ظرفیت شناورهای مسافری گناوه - خارگ برای تردد نصف می شود


رییس اداره بندرو دریانوردی گناوه گفت: ظرفیت شناورهای مسافری گناوه - خارگ با توجه شرایط کرونایی تا اطلاع ثانوی نصف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان گناوه، داود بهادری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به جابه جایی مسافران بین بندر گناوه و جزیره خارگ اظهار داشت: ظرفیت شناورها با توجه شرایط کرونایی تا اطلاع ثانوی نصف می شود.

  رییس اداره بندرو دریانوردی گناوه با بیان اینکه شناورهای مهبد و الماس قشم از امروز نصف ظرفیت خود مسافر جابجا می کنند اظهار داشت: این دو شناور در مسیر گناوه به خارگ و بلعکس سرویس دهی می کنند که حرکت شناور مهبد از مبدا گناوه به خارگ در دو نوبت و در ساعت های 8 صبح و 13 و برگشت از خارگ به گناوه در ساعت 10:30 و 16 تعیین شده است.

  بهادری با اشاره به زمان جابجایی مسافر توسط شناور الماس قشم گفت: این شناور نیز در یک مرحله اقدام به جابجایی مسافر بین گناوه و خارگ می کند که براساس برنامه ریزی صورت گرفته حرکت آن از مبدا گناوه به خارگ ساعت 13:30 دقیقه و خارک به گناوه ساعت 11 صبح انجام می شود.

  رییس اداره بندرودریانوردی گناوه ظرفیت شناور مهبد را 88 نفر و الماس قشم را 158 نفر عنوان کرد و گفت: از امروز با توجه به شرایط با نصب ظرفیت اقدام به جابجایی مسافران خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت شناورهای مسافری گناوه - خارگ برای تردد نصف می شود

ظرفیت شناورهای مسافری گناوه - خارگ برای تردد نصف می شود