مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 08:162021-08-21اقتصادي

اختصاص 900میلیون اعتبار به زمین چمن گیان


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: امسال 900 میلیون تومان اعتبار به زمین چمن شهر گیان اختصاص یافت و ساخت این پروژه در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حمید سیفی شنبه 30 مرداد در بازدید از زیرساخت های ورزشی شهر گیان، اظهار کرد: شهرستان نهاوند معدن ناب استعدادهای ورزشی است که برای شکوفا شدن هرچه بیشتر آن ها باید همه متولیان و دستگاه های مسئول تلاش کنند.

وی تصریح کرد: احداث زمین چمن شهر گیان که تاکنون بخشی از کار آن انجام شده است و خوشبختانه با توجه به اختصاص حدود 900 میلیون تومان اعتبار در سال جاری به این پروژه، تسریع در روند ساخت این پروژه در دست اجرا است.

سیفی افزود: در بحث تعمیر سالن ورزشی شهدای گیان نیز با بهره گیری از ظرفیت های شهرستان نسبت به برآورد هزینه و همچنین تعمیر قسمت های آسیب دیده و آسیب پذیر اقدام شود چراکه حفظ و نگهداری از اماکن ورزشی از ساخت آن بسیار مهم تر و سخت تر است.

همچنین وی در بازدید از محل سابق پاسگاه گیان که با همکاری دستگاه های مسئول و شهرداری گیان برای ایجاد سالن کشتی اختصاص داده شده است، گفت: در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی برای جذب جوانان و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی هرآنچه در توانمان باشد با همکاری شورای شهر و شهرداری گیان به کار خواهیم گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 900میلیون اعتبار به زمین چمن گیان

اختصاص 900میلیون اعتبار به زمین چمن گیان