مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 07:452021-08-21پزشكي

واکسیناسیون بیماران قلبی، دیابتی و گوارش در بیمارستان ناظران مشهد


مدیر خدمات پرستاری بیمارستان ناظران مشهد از تزریق واکسن کرونای بیماران قلبی، دیابتی و گوارشی به همراه سایر بیماران مبتلا به سرطان و روماتولوژی این بیمارستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر خدمات پرستاری بیمارستان ناظران مشهد از تزریق واکسن کرونای بیماران قلبی، دیابتی و گوارشی به همراه سایر بیماران مبتلا به سرطان و روماتولوژی این بیمارستان خبر داد.

محبوبه مختارپور با اشاره به افزوده شدن بیماران قلبی، دیابتی و گوارشی به لیست واکسیناسیون کرونا در بیمارستان ناظران مشهد، اظهار کرد: به تازگی بیماران قلبی و دیابتی و گوارشی می توانند برای تزریق واکسن به این بیمارستان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: این بیماران می بایست پیش از تزریق حتما از پزشک متخصص مربوطه نامه تزریق واکسن را دریافت کنند و با ارائه نامه، واکسن خود را تزریق کنند.

مختارپور تصریح کرد: بیمارانی که جهت تزریق واکسن کرونا به این بیمارستان مراجعه می کنند باید حواسشان به علائم کرونا باشد و چنانچه علائمی در خود می بینند حتما پیش از تزریق واکسن به مسئولان مربوطه اعلام کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی بیمارستان ناظران مشهد، وی خاطرنشان کرد: تمام امید ما این است با توجه به گسترش ویروس کرونا و افزایش روزافزون این بیماری، هرچه زودتر تزریق دوز اول و دوم واکسن این بیمارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون بیماران قلبی، دیابتی و گوارش در بیمارستان ناظران مشهد

واکسیناسیون بیماران قلبی، دیابتی و گوارش در بیمارستان ناظران مشهد