مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-21اقتصادي

کاهش 46 درصدی تردد در جاده های استان همدان


رییس پلیس راه استان همدان از کاهش 46 درصدی تردد در جاده های استان در تعطیلات تاسوعا و عاشورای 1400 خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس پلیس راه استان همدان از کاهش 46 درصدی تردد در جاده های استان در تعطیلات تاسوعا و عاشورای 1400 خبر داد.

سرهنگ رضا عزیزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در تعطیلات تاسوعا و عاشورای سال گذشته 2 میلیون و 880 هزار تردد در جاده های استان انجام شد، افزود: در زمان مشابه سال جاری یک میلیون و560 هزار تردد را جاده های استان شاهد بودیم که کاهش 46 درصدی را شامل می شود.

وی با بیان اینکه این ترددها مربوط به خودروهای غیربومی بود که بیشتر به استان های غربی سفر می کردند، گفت: جریمه های اعمال شده در کاهش ترددها تأثیرگذار است و به صورت جدی در ایست بازرسی ها مورد توجه قرار دارد.

عزیزی در ادامه مطرح کرد: از زمان اجرای طرح محدودیت تردد، 1128 خودرو را از جاده های استان بازگشت داده ایم و از آنجا که تمامی شبکه راه های استان به هم وصل هستند تعدادی از خودروها نیز قانون را دور زدند و در این راستا 7 هزار و 300 خودرو در جاده های فرعی و روستایی اعمال قانون شدند.

وی با اشاره به اینکه از تعداد ذکر شده، تخلف بیش از پنج هزار خودرو توسط دوربین ها ثبت شده است، اضافه کرد: خودروهایی که در بازه زمانی 24 مردادماه تا 5 شهریور از جاده های استان به مبدأ برنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 46 درصدی تردد در جاده های استان همدان

کاهش 46 درصدی تردد در جاده های استان همدان