مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-21اقتصادي

صندوق ضمانت وام مشاغل خانگی در کرمان وجود ندارد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان با بیان اینکه هیچ صندوق ضمانت وامی برای مشاغل خانگی در کرمان وجود ندارد، گفت: در سال 98 این موضوع بررسی شد اما با عوض شدن مسئولان پی گیری نشد.

- رضا اسماعیلی در گفتگو با تهدید می شود اگر قرار باشد مواد غذایی ناسالم به دست مردم برسد مشکلاتمان دو چندان می شود.

وی اظهار کرد: مشاغل زیادی برای گرفتن مجوز با این شرایط اقدام کرده اند و توانسته اند مجوز بگیرند، افرادی که موفق به اخذ کد بهداشتی نشده اند در شرایط خیلی غیر بهداشتی در حال انجام کار بوده اند که قابل چشم پوشی نیست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: برای سایر محصولات خانگی غیر غذایی مثل صنایع دستی، افراد متقاضی به راحتی می توانند مجوزشان را دریافت کنند و شامل دریافت سایر پشتیبانی ها مانند گرفتن وام هم می شوند.

اسماعیلی در رابطه با گلایه شهروندان از بانک ها به علت مشکلات بر سر راه دریافت وام مشاغل خانگی اظهار کرد: دریافت وام از هر بانکی شرایطی دارد و بانک هایی هستند که فقط با اعتبار سنجی وام را پرداخت می کنند.

وی افزود: سقف وام مشاغل خانگی به 100 میلیون تومان افزایش یافته و چون عدد آن افزایش پیدا کرده است بانک ها با توجه به قوانین خود حداقل داشتن یک ضامن را در نظر می گیرند و وام کم بهره و سه ساله سختی های خود را هم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق ضمانت وام مشاغل خانگی در کرمان وجود ندارد

صندوق ضمانت وام مشاغل خانگی در کرمان وجود ندارد