مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-21سياسي

وضعیت در روستای تریش بشاگرد خوب نیست/ حداقل زیرساخت های رفاهی هم نداریم+عکس


عضو شورای اسلامی روستای تریش بشاگرد از وضعیت نامطلوب این روستا و ضرورت ایجاد زیرساخت های رفاهی و تاسیسات در این منطقه خبر داد.

- نادر شبانی عضو شورای اسلامی روستای تریش در شهرستان بشاگرد صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس در راستای مسؤولیت اجتماعی بر ایجاد زیرساخت های رفاهی، تاسیساتی و فرصت های جدید شغلی تاکید کرد و گفت: این روستا با مشکلات عدیده ای از جمله نبود راه ارتباطی مناسب با شهر گوهران، عدم زیرساخت های جاده ای، خدمات مخابراتی، آموزشی و کمبود آب قابل شرب مواجه است.

شبانی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کمبود آب قابل شرب سبب شده است مشکلات فراوانی مانند مسائل بهداشتی و سلامتی  برای عموم مردم این منطقه ایجاد شود.

وی خاطرنشان ساخت: وجود ظرفیت هایی مانند وجود چشمه های آب در مسافت دو کیلومتری این روستا، با  اقدامات عمرانی لوله کشی آب می توان بخش عمده ای از مشکلات مردم این روستا را حل کرد.

به گفته عضو شورای اسلامی روستای تریش با اشاره به عصر ارتباطات که یکی از شاخص های مهم ارتقای فرهنگی و اجتماعی در هر جامعه است، اظهار داشت: به خاطر نبود زیرساخت ها و دکل مخابراتی هیچ اپراتوری امکان ارائه خدمات شایسته به مردم این روستا را ندارد که البته لازم می دانم از شرکت مخابرات هرمزگان به دلیل پوشش گسترده و مناسب در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت در روستای تریش بشاگرد خوب نیست/ حداقل زیرساخت های رفاهی هم نداریم+عکس

وضعیت در روستای تریش بشاگرد خوب نیست/ حداقل زیرساخت های رفاهی هم نداریم+عکس