مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 05:502021-08-21سياسي

شورای بلاتکلیف دهدشت!


ششمین شورای اسلامی شهر دهدشت همچنان در بلاتکلیفی یک عضو منتخب مانده است.

- ایمان داورپناه 5621 خسرو دیدار 5538 همچنین علی موسوی با کسب 5501 رأی و محمد علی آروس با4931 به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر دهدشت انتخاب شدند.

در حالی که 2 ماه از انتخابات شورای ششم می گذرد و شوراهای جدید از 14 مرداد در سراسر کشور با تشکیل جلسه هیأت رییسه خود را انتخاب کرده اند اما نامشخص بودن یک عضو شورای شهر دهدشت آغاز به کرا این دوره از شورا را به تعویق انداخته است.

هیأت مرکزی نظارت اعلام کرد صلاحیت تعدادی از منتخبان شوراهای شهر کشور مورد تأیید نبوده و در این میان منتخب اول شورای شهر دهدشت هم در بلاتکلیفی است.

ابهام در وضعیت این منتخب شورا در حالی است که پیش از برگزاری انتخابات صلاحیت وی به تأیید هیأت نظارت نرسیده بود و با بررسی اعتراض در تهران دوباره به کارزار انتخابات برگشته بود.

تأخیر در رسیدگی به وضعیت منتخب شورا و تعویق طولانی مدت در تشکیل شورای ششم صدای اعتراض مردم را بلند کرده است و کسانی که رأی داده اند خواستار تعیین تکلیف رأی خود هستند.

انتظار می رود مسؤولان و متولیان امر هر چه سریعتر با بررسی همه جوانب نتیجه صلاحیت منتخبان را اعلام کنند تا بیش از این مردم معطل بی تدبیری ها نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای بلاتکلیف دهدشت!

شورای بلاتکلیف دهدشت!