مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 05:502021-08-21اجتماعي

پویش نذر خون تا اربعین ادامه دارد


مدیرکل انتقال خون البرز با اشاره به اهدای خون توسط 750 شهروند البرزی در روزهای تاسوعا و عاشورا، گفت: پویش نذر خون تمام نشده و نوع دوستان البرزی تا اربعین حسینی فرصت دارند در این طرح شرکت و با اهدای خون خود زندگی را به نیازمندان هدیه کنند.

- ایسنا/البرز مدیرکل انتقال خون البرز با اشاره به اهدای خون توسط 750 شهروند البرزی در روزهای تاسوعا و عاشورا، گفت: پویش نذر خون تمام نشده و نوع دوستان البرزی تا اربعین حسینی فرصت دارند در این طرح شرکت و با اهدای خون خود زندگی را به نیازمندان هدیه کنند.

میرمحمدعلی حسینی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهدای خون البرزی ها در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: در این دو روز 750 نفر با حضور در پایگاه های انتقال خون در پویش نذر خون شرکت کردند.

وی ادامه داد: پویش نذر خون تمام نشده و نوع دوستان البرزی تا اربعین حسینی فرصت دارند در این طرح شرکت و با اهدای خون خود زندگی را به نیازمندان هدیه کنند.

وی توضیح داد: اهداکنندگان مهمترین سرمایه نیازمندان به خون و فرآورده های خونی هستند و اگر این ایثارگران نباشند جان هزاران مصدوم تصادفات و حوادث مختلف، بیماران تالاسمی، بیماران هموفیلی نیازمند داروهای انعقادی، بانوان باردار، بیماران سرطانی و افرادی که تحت عمل جراحی قرار می گیرند به خطر می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش نذر خون تا اربعین ادامه دارد

پویش نذر خون تا اربعین ادامه دارد