مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 05:002021-08-21سياسي

ایجاد بیمارستان های صحرایی تخصصی در مناطق مرزی سیستان و بلوچستان


فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بیمارستان های صحرایی تخصصی در مناطق صفر مرزی «قرقری» و «کشتگان» استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

- زاهدان - فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بیمارستان های صحرایی تخصصی در مناطق صفر مرزی قرقری و کشتگان استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمد پاکپور اظهار داشت: با توجه به دریافت گزارش های متعدد از برادران سپاه در استان سیستان و بلوچستان شاهد آن بودیم که اقدامات خیلی خوبی انجام و یا در حال انجام است لذا می بایست پیرامون چند موضوع به عنوان موضوعات و مشکلات اساسی مردم در منطقه سیستان که مشاهده عینی شد تصمیمات جدی بیریم تا مشکلات در یک فرصت کوتاه یک ماهه عملیاتی و حل شوند.

وی افزود: در برخی از روستاهای شهرستان هیرمند به ویژه منطقه قرقری مردم منطقه مشکل مواد اولیه غذایی داشتند که سپاه استان و قرارگاه های معیشتی اقدام به تهیه و توزیع بسته های معیشتی در منطقه کردند که البته همچنان ادامه دارد.

از دیگر مشکلات مردم مشکل آب شرب و بهداشتی بود که این نیاز هم با تأمین و توزیع تانکرهای آب سیار 30 هزار لیتری، 20 هزار لیتری و 18 هزار لیتری آب را به روستاهای دچار بحران انتقال دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیمارستان های صحرایی تخصصی در مناطق مرزی سیستان و بلوچستان

ایجاد بیمارستان های صحرایی تخصصی در مناطق مرزی سیستان و بلوچستان