مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 04:502021-08-21سياسي

کمبود ناوگان هوایی، 4 عملیات پروازی را لغو کرد


مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی اظهار کرد: سه مسیر پروازی تهران_ بیرجند_ تهران و یک مسیر پروازی مشهد_ بیرجند_ مشهد هواپیمایی ایران ایر و ماهان از فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند لغو شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی اظهار کرد: سه مسیر پروازی تهران_ بیرجند_ تهران و یک مسیر پروازی مشهد_ بیرجند_ مشهد هواپیمایی ایران ایر و ماهان از فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند لغو شد.

عظیم طهماسبی، شب گذشته 29 مرداد به رسانه های گروهی گفت: به علت کمبود ناوگان هوایی، پرواز تهران _ بیرجند_ تهران و مشهد _ بیرجند _ مشهد هواپیمایی ایران ایر در روز یکشنبه، پرواز ماهان بیرجند_ تهران_ بیرجند در روز دوشنبه و پرواز تهران _ بیرجند _ تهران در روز جمعه هر هفته تا پایان برنامه تابستانه در استان لغو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه پرواز ایران ایر تا آخر مهرماه کنسل شده است، افزود: برای جبران این کمبودها، پروازهای فوق العاده ای با هواپیمای ایران تور به مقصد تهران روزهای شنبه، یکشنبه و سه شنبه برقرار شده است.

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر به طور میانگین روزانه 100 نفر از فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند جابجا می شوند، یادآور شد: هر هفته 8 پرواز به تهران و یک پرواز به مشهد به صورت رفت و برگشتی از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود ناوگان هوایی، 4 عملیات پروازی را لغو کرد

کمبود ناوگان هوایی، 4 عملیات پروازی را لغو کرد