مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 04:302021-08-21سياسي

مشکلات آرامستان وادی الرحمه بوشهر هر چه سریع تر رفع شود


اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر ضمن بازدید از آرامستان وادی الرحمه در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفتتد و مقرر شد مسائل و مشکلات این آرامستان هر چه سریع تر رفع شود.

- ایسنا/بوشهر اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر ضمن بازدید از آرامستان وادی الرحمه در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفتتد و مقرر شد مسائل و مشکلات این آرامستان هر چه سریع تر رفع شود.

اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر به همراه سرپرست شهرداری، معاونین خدمات شهری، عمرانی، اداری مالی و مدیر آرامستان وادی الرحمه شهرداری از این آرامستان بازدید و در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفتتد سپس با حضور در سالن اجتماعات شهرداری به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات این آرامستان پرداختند و مقرر شد موارد مورد بحث پیگیری و در جلسه هفته آینده گزارش آن ارائه شود.

رییس شورای شهر بوشهر اظهار کرد: آرامستان وادی الرحمه بوشهر دچار مشکلاتی است که باید سریع این مشکلات رفع شود و شورا و شهرداری این مهم را در دستور کار خود قرار داده اند.

جعفر پورکبگانی افزود: راه دسترسی به آرامستان، انتقال خط آبرسانی، باز طراحی محیط داخلی و دیوار کشی 30 هکتار اراضی آرامستان از کارهای مهمی است که باید انجام شود.

وی عنوان کرد: با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب باید مکاتبه شود که با توجه به نظر سازمان بازرسی مبنی بر تغییر لو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات آرامستان وادی الرحمه بوشهر هر چه سریع تر رفع شود

مشکلات آرامستان وادی الرحمه بوشهر هر چه سریع تر رفع شود