مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 04:052021-08-21ورزشي

ساعت چوبی، نان آور 10 خانواده شیروانی شد


مصاحبه با جوان کارآفرین شیروانی که موفق در تولید ساعت های مچی چوبی و اشتغال زایی برای 10 نفر شد.

- حامد حاجی زاده کارآفرین شیروانی، در گفت وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: برای به عمل درآوردن ایده و طرحی که سال ها در گوشه ذهنم جا خوش کرده بود، از زیر پله منزلمان شروع کردم و با حمایت پدرم کم کم کارگاه 40 متری ، بعد کارگاه 60 متری و به تدریج توانستم کارگاه 200 متری ایجاد کنم، و علاوه بر تولید، برای 10 نفر ایجاد اشتغال کنم.

این تولیدکننده شیروانی تصریح کرد: فضای مجازی، فرصت مناسبی را برای کسب وکارهای کوچک و متوسط ایجاد کرده است، تیم ماهم با استفاده از این فضا به سلیقه مشتری اشراف بیشتری پیدا می کند و همچنین ایده های جدیدتری را طراحی و اجرا می کنیم که  قاب عینک، حلقه های چوبی، قاب موبایل و بندهای ساعت هوشمند، از این جمله است.

این کارآفرین موفق ادامه داد: ازآنجایی که عمده کار ما با چوب است، وباتوجه به اینکه منطقه ما از این لحاظ مشکلی ندارد، فقط بحث موتورهای ساعت باقی می ماند، که برای تهیه آن و واردات به مشکل برخورده ایم و حتی بهترین محصول ما یعنی ساعت های سه موتوره بالاجبار از رده تولید خارج شده اند.

وی گفت:  اگر جوانان طرحی و ایده ای نو در ذهن دارند، حتماً به آن بپردازند و متمرکز شوند، تا به هدف اصلی خودشان دست یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت چوبی، نان آور 10 خانواده شیروانی شد

ساعت چوبی، نان آور 10 خانواده شیروانی شد