مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 02:052021-08-20سياسي

یادواره شهدای توت نده با محوریت شهید شاخص «عبدالمجیدی» برگزار شد+تصاویر


یادواره شهدای توت نده با محوریت شهید شاخص شهرستان دنا شهید کاظم عبدالمجیدی با حضور سردار حکمتیان برگزار گردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، یادواره شهدای دهستان توت نده با محوریت شهید شاخص شهرستان دنا شهید کاظم عبدالمجیدی  برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، یادواره 17 شهید دهستان توتنده با محوریت شهید شاخص شهرستان دنا،شهید کاظم عبدالمجیدی با حضور سردار حکمتیان فرماندهی تیپ 48فتح، فرمانده سپاه شهرستان دنا، رییس پلیس آگاهی استان، پاراد نماینده وزارت دفاع و پرسنل نظامی و انتظامی، مسئولان استانی و شهرستانی و استقبال باشکوه مردمی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در روستای توتنده مرکز دهستان توتنده از توابع بخش مرکزی شهرستان دنا برگزار شد.

سردار حکمتیان  سخنران این یادواره با اشاره به نقش بی بدیل و تاثیر گذار جمهوری اسلامی ایران با تأسی از فرهنگ حسینی در تحولات منطقه و جهان اظهار کرد: قبل از انقلاب، اسلام فقط در گوشه مساجد بود و بعد از انقلاب جهانی شد، اوایل تشکیل نظام جنگ تحمیلی شد از غرب تا جنوب گروهک ها دست به ترور زدند که نتیجه 17 هزار شهید ترور بود.

این فرمانده اظهار داشت: در جنگ هشت ساله 35 کشور با صدام همکاری کردند ولی به لطف الهی پیروز میدان بودیم و با دو بال شهادت و مهدویت و پیکره ولایت به این همه پیشرفت رسیدیم و دشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای توت نده با محوریت شهید شاخص «عبدالمجیدی» برگزار شد+تصاویر

یادواره شهدای توت نده با محوریت شهید شاخص «عبدالمجیدی» برگزار شد+تصاویر