مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 17:052021-08-20اجتماعي

پلیس راه: ثبت و جریمه 500 هزار تخلف تردد از یکشنبه تا امروز


مجموع کل تخلفات هم در حوزه تردد شبانه غیر مجاز و هم در ارتباط با محدوده شهرهای قرمز حدود 500 هزار تخلف تردد شبانه و بین استانی با پلاک های غیر بومی توسط دوربین های ثبت تخلف مکانیزه و همچنین تیم های گشتی ثبت شده است.

- مجموع کل تخلفات هم در حوزه تردد شبانه غیر مجاز و هم در ارتباط با محدوده شهرهای قرمز حدود 500 هزار تخلف تردد شبانه و بین استانی با پلاک های غیر بومی توسط دوربین های ثبت تخلف مکانیزه و همچنین تیم های گشتی ثبت شده است.

رییس مرکز فرماندهی کنترل ترافیک پلیس راه کشور از ثبت حدود 500 هزار مورد تخلف تردد شبانه و بین استانی با پلاک های غیربومی با آغاز طرح منع تردد سراسری در کشور از یکشنبه تا کنون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سرهنگ احمد شیرانی با بیان اینکه بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا منع تردد بین استانی در سطح کشور از ساعت 12 روز یکشنبه اجرا شد و این طرح کماکان تا پنجم شهریور یعنی جمعه آینده ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: تخلفات مربوط به این طرح هم در ارتباط با حوزه تردد شبانه از ساعت 22 تا سه بامداد و هم تردد بین استانی با پلاک های غیر مجاز بود.

وی درباره تعداد تخلفات ثبت شده از یکشنبه هفته گذشته تا کنون همزمان با آغاز طرح منع تردد سراسری در کشور، افزود: بر این مبنا مجموع کل تخلفات هم در حوزه تردد شبانه غیر مجاز و هم در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس راه: ثبت و جریمه 500 هزار تخلف تردد از یکشنبه تا امروز

پلیس راه: ثبت و جریمه 500 هزار تخلف تردد از یکشنبه تا امروز