مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 14:152021-08-20اقتصادي

فروش اینترنتی باتری های یو پی اس


فروش باتری یو پی اس صبا باتری به صورت گسترده و برای دستگاه هایی همچون آسانسور ها، دستگاه های خودپرداز (ATM)، دستگاه های کارتخوان، ماشین های برقی (زائر بر)، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آگهی و تبلیغات خبرگزاری فارس در قزوین، گسترده و برای دستگاه هایی همچون آسانسور ها، دستگاه های خودپرداز (ATM)، دستگاه های کارتخوان، ماشین های برقی (زائر بر)، اتوبوس های برقی و .

انجام می ­گیرد.

Ups مخفف Uninterruptible Power Supply به معنای منبع تغذیه بدون وقفه است.

در واقع باتری های یو پی اس(ups) باتری هایی هستند که در صورت قطع منبع تغذیه ورودی یا برق اصلی، بار الکتریکی برق اضطراری را تأمین می کند.

یو پی اس با یک سیستم برق کمکی یا اضطراری یا ژنراتور آماده به کار تفاوت دارد زیرا با تأمین انرژی ذخیره شده در باتری­ها، حفاظتی تقریباً لحظه­ای در برابر وقفه های ورودی برق ایجاد می کند.

UPS معمولاً برای محافظت از سخت افزارهایی مانند رایانه، مراکز داده، تجهیزات مخابراتی یا سایر تجهیزات الکتریکی استفاده می شود که در آن قطع برق غیر منتظره می­تواند باعث صدمات، اختلال جدی در کسب و کار یا از دست دادن داده شود.

اندازه واحدهای UPS از واحدهای طراحی شده برای محافظت از یک رایانه تا واحدهای بزرگ تغذیه کننده کل مراکز داده یا ساختمان ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش اینترنتی باتری های یو پی اس

فروش اینترنتی باتری های یو پی اس