مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 13:352021-08-20اقتصادي

تردید در آمار اشتغال و بیکاری دیار هگمتانه/ مطالبه مردم همدان از وزیر جوان


همدان که روی کاغذ به عنوان استانی با نرخ پایین بیکاری از آن یاد می شود حالا در آستانه شروع به کاردولت جدید به برنامه های وزیر پیشنهادی کار چشم دوخته است تا بستر واقعی شدن این آمار فراهم شود.

- -گروه استان ها: وضعیت اشتغال در کشور و به تبع آن استان همدان در سال های دولت تدبیر و امید و البته دولت های قبل از آن چندان شرایط مناسبی نداشته است و کشور در یک مسئله اساسی طی سال های متمادی دچار مشکل و بحران بوده است.

طی سال های گذشته نیز ارائه آمارهای بعضاً غیرقابل باور از وضعیت اشتغال در استان همدان و حتی سطح کشور نخبگان و اقشار مختلف مردم را نسبت افزایش آمار بیکاری نگران کرده است.

به نظر می رسد در آستانه تشکیل کابینه دولت سیزدهم یکی از مهم ترین وزارتخانه هایی که مشخص شدن وزیر آن و سیاست های کاری وزارتخانه برای مردم به خصوص استان همدان دارای اهمیت فراوانی است وزارتخانه کار، تعاون و رفاه اجتماعی است.

وزارتخانه ای که حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی یکی از جوانان فارغ التحصیل رشته اقتصاد و دارای تجربه در حوزه اشتغال زایی را برای آن معرفی کرده است.

عملیاتی شدن بیانیه گام دوم در معرفی کابینه نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اجتماعی که میزبان حجت الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ارائه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردید در آمار اشتغال و بیکاری دیار هگمتانه/ مطالبه مردم همدان از وزیر جوان

تردید در آمار اشتغال و بیکاری دیار هگمتانه/ مطالبه مردم همدان از وزیر جوان