مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 10:052021-08-20سياسي

تأکید زنده یاد کردوانی بر حفظ محیط زیست در کشور اثرگذار بوده است


امام جمعه آرادان بابیان اینکه یکی از نگرانی های زنده یاد پرفسور کردوانی به حفظ منابع آبی و پدیده خشک سالی بوده است، گفت: تأکید ایشان بر حفظ محیط زیست در بخش هایی از کشور اثرگذار بود.

- ، حجت الاسلام جلیل شریفی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد جامع ولی عصر (ع) بابیان اینکه تأکیدات پرفسور کردوانی مبنی بر جلوگیری از کوه خواری و زمین خواری در بخش هایی از کشور اثرگذار بوده است، ابراز داشت: ایشان همواره ضمن حفظ محیط زیست بر این اصل تأکید بسیار داشت که می بایست راه و روش او تداوم یابد.

وی ضمن بیان اینکه یکی از نگرانی های مرحوم کردوانی حفظ منابع آبی و بروز پدیده خشک سالی بوده است، افزود: این دوستدار طبیعت اهل گرمسار بارها در تلویزیون به مشکل کمبود آب اشاره می کرد و نگه داشتن فضای سبز یکی از اولویت های ایشان بود که متأسفانه روز گذشته در 90 سالگی دار فانی را وداع گفت.

اشرف غنی مزدور آمریکایی امام جمعه آرادان بابیان اینکه افغانستان یکی از موضوعات بسیار مهم و به روز جامعه است، ابراز داشت: سلطنت طلب ها، ضدانقلاب ها و مزدوران در قبال افغانستان می گویند که چرا در سوریه و عراق علیه تکفیری ها می جنگید ولی برای مبارزه با طالبان هیچ نیرویی به افغانستان اعزام نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید زنده یاد کردوانی بر حفظ محیط زیست در کشور اثرگذار بوده است

تأکید زنده یاد کردوانی بر حفظ محیط زیست در کشور اثرگذار بوده است