مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 10:052021-08-20پزشكي

سالمندان و توانخواهان و مددکاران فارس علیه کرونا واکسینه شده اند


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که همه سالمندان، توانخواهان و مددکاران حاضر در مراکز نگهداری و توانبخشی استان فارس، علیه کروناویروس واکسینه شده اند.

- ایسنا/فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که همه سالمندان، توانخواهان و مددکاران حاضر در مراکز نگهداری و توانبخشی استان فارس، علیه کروناویروس واکسینه شده اند.

عبدالرسول همتی جمعه 29 مرداد اعلام کرد: با توجه به تداوم پاندمی کووید 19 و افزایش خطر ابتلا مددجویان و مددیاران مراکز نگهداری و توانبخشی به دلیل تجمعی بودن این مراکز، انجام اقدامات پیشگیرانه از جمله واکسیناسیون گروه های آسیب پذیر بسیار ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از عاوم پزشکی شیراز، همتی افزود: با آغاز واکسیناسیون در کشور، واکسیناسیون توانخواهان و سالمندان مراکز نگهداری و توانبخشی از اولویت های واکسیناسیون کرونا قرار گرفت.

همتی افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای پایبندی به تعهد خود نسبت به حفظ و ارتقای سلامت جامعه، واکسیناسیون گروه های پُرخطر و آسیب پذیر را در دستور کار خود قرار داده و برای تأمین و توزیع واکسن های استاندارد موردنیاز، اقدامات گسترده ای داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالمندان و توانخواهان و مددکاران فارس علیه کرونا واکسینه شده اند

سالمندان و توانخواهان و مددکاران فارس علیه کرونا واکسینه شده اند