مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1400 ساعت 09:502021-08-20اقتصادي

125 سایت گردشگری جهان به رنگ بنفش درآمد


همزمان با آغاز بازیهای پارالمپیک توکیو، 125 سایت گردشگری جهان در جهت حمایت از معلولین، به رنگ بنفش درآمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ان پی آر، بیش از 125 مکان دیدنی در سراسر جهان برای یک شب با رنگ بنفش نورپردازی می شود.

کولوسئوم رم، چشم لندن، ساختمان امپایر استیت نیویورک و برج اسکای تیری توکیو از جمله این مکان های دیدنی در سراسر جهان هستند که برای همدلی با 1.

2 میلیارد معلول جهان با رنگ بنفش نورپردازی می شوند.

این رویداد که فراخوانی برای مشارکت و رفتار برابر است در حالی برگزار می شود که قرار است هفته آینده بازی های پارالمپیک در توکیو آغاز شود.

به گفته کمیته بین المللی پارالمپیک، ایده این رویداد که کاخ الیزه، آبشار نیاگارا و دیگر مکان های نمادین دنیا با رنگ بنفش نورپردازی شود از کمپین WeThe15 است زیرا 15درصد از جمعیت جهان با معلولیت زندگی می کنند.

125 سایت گردشگری جهان به رنگ بنفش درآمداتحادیه بین المللی معلولین به همراه کمیته بین المللی پارالمپیک رهبری این رویداد جهانی را بر عهده دارند؛ سازمان دهندگان این برنامه می گویند رنگ بنفش مدت هاست که با جامعه معلولان در ارتباط است.

بر اساس وب سایت این رویداد، حداقل 30 کشور در آن شرکت خواهند کرد و WeThe15 آرزومند است که این رویداد بزرگترین جنبش حقوق بشر برای افراد دارای معلولیت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

125 سایت گردشگری جهان به رنگ بنفش درآمد

125 سایت گردشگری جهان به رنگ بنفش درآمد